Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 508838" data-attributes="member: 28391"><p>Jag tycker att båda brädorna är för små för dig. Med 100 kg under bältet och din längd behöver du en längre bräda. Runt 168 passar bättre och ger den ökade stabilitet som din storlek behöver.</p><p></p><p>Om brädan heter wide eller inte spelar ingen större roll men den bör vara runt 26 cm i midjan för att fungera optimalt.</p><p></p><p>Det är dumt att köpa en för liten bräda bara för att man har dåligt med pengar. Snart drar reorna igång och då kanske du kan hitta något som passar till en billig penning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 508838, member: 28391"] Jag tycker att båda brädorna är för små för dig. Med 100 kg under bältet och din längd behöver du en längre bräda. Runt 168 passar bättre och ger den ökade stabilitet som din storlek behöver. Om brädan heter wide eller inte spelar ingen större roll men den bör vara runt 26 cm i midjan för att fungera optimalt. Det är dumt att köpa en för liten bräda bara för att man har dåligt med pengar. Snart drar reorna igång och då kanske du kan hitta något som passar till en billig penning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Tillbaka
Topp