Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SilverFisken_772" data-source="post: 508901"><p>Okey tackar för svaret. Har du några bra tips på brädor som kan bli billiga då ??</p><p></p><p>Kan inte vänta allt för länge heller då jag ska åka i slutet på vecka 6</p><p></p><p></p><p>Snackade idag med en kille på stadium som rekommenderade en ride DH 159 eller en Yokon 164W. Han sa att de har börjat tillverka brädorna kortare och hårdare så att man inte ska behöva köra på så långa brädor utan att man kan ha en kortare och hårdare.</p><p></p><p>Men sen vet man ju inte hur mkt de på stadium kan egentligen :S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SilverFisken_772, post: 508901"] Okey tackar för svaret. Har du några bra tips på brädor som kan bli billiga då ?? Kan inte vänta allt för länge heller då jag ska åka i slutet på vecka 6 Snackade idag med en kille på stadium som rekommenderade en ride DH 159 eller en Yokon 164W. Han sa att de har börjat tillverka brädorna kortare och hårdare så att man inte ska behöva köra på så långa brädor utan att man kan ha en kortare och hårdare. Men sen vet man ju inte hur mkt de på stadium kan egentligen :S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Tillbaka
Topp