Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 508955" data-attributes="member: 28391"><p>Jag tror att både Wasteland och A-Frame skulle passa bra i rätt längd. Klart att en Wasteland 163 skulle funka, men jag tror inte att det blir optimalt med den kroppshyddan. </p><p></p><p>Jag själv är 187 och väger lite över 90 och har åkt på allt från 161 till 175 de senaste vintrarna. 161 känns på tok för litet trots att brädan jag körde på, Glissade Griffin 161, var tillräckligt styv. Min Glissade Big Gun 175 från -03 har jag kört mycket på i alla slags förhållanden och det är fortfarande en av de bästa brädor jag åkt på. Har kört förhållandevis mycket på Lib-Tech Dark Series 164W MTX och gillar den mycket men längden räcker ändå inte riktigt till. När jag spenderade Påskveckan 08 på en Lib-Tech Skunk Ape 167 BTX föll allt på plats. Pefekt storlek och bredd för mig och min typ av åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 508955, member: 28391"] Jag tror att både Wasteland och A-Frame skulle passa bra i rätt längd. Klart att en Wasteland 163 skulle funka, men jag tror inte att det blir optimalt med den kroppshyddan. Jag själv är 187 och väger lite över 90 och har åkt på allt från 161 till 175 de senaste vintrarna. 161 känns på tok för litet trots att brädan jag körde på, Glissade Griffin 161, var tillräckligt styv. Min Glissade Big Gun 175 från -03 har jag kört mycket på i alla slags förhållanden och det är fortfarande en av de bästa brädor jag åkt på. Har kört förhållandevis mycket på Lib-Tech Dark Series 164W MTX och gillar den mycket men längden räcker ändå inte riktigt till. När jag spenderade Påskveckan 08 på en Lib-Tech Skunk Ape 167 BTX föll allt på plats. Pefekt storlek och bredd för mig och min typ av åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Tillbaka
Topp