Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SilverFisken_772" data-source="post: 508962"><p>Kan inte göra annat än att lyssna på vad ni har att säga allt låter ju så vettigt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p></p><p>Men vad skulle ni tro om denna då ??</p><p></p><p><a href="http://www.rebelsport.se/?showKat=42&uKat=10&showProd=64" target="_blank">http://www.rebelsport.se/?showKat=42&uKat=10&showProd=64</a></p><p></p><p>eller en NITRO PANTERA 166 flex 6 står att den ska passa folk mellan 80-100 KG dock värkar det vara en lite för mycket offpist bräda för mig :S</p><p></p><p>Är det något att satsa på eller ??</p><p></p><p>Annars blir det nog till att se vad man kan få fram i penga väg och helt enkelt försöka få tag på någon utan de brädor som ni har tipsat om.</p><p></p><p>Mvh Silverfiksen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SilverFisken_772, post: 508962"] Kan inte göra annat än att lyssna på vad ni har att säga allt låter ju så vettigt :) Men vad skulle ni tro om denna då ?? [URL]http://www.rebelsport.se/?showKat=42&uKat=10&showProd=64[/URL] eller en NITRO PANTERA 166 flex 6 står att den ska passa folk mellan 80-100 KG dock värkar det vara en lite för mycket offpist bräda för mig :S Är det något att satsa på eller ?? Annars blir det nog till att se vad man kan få fram i penga väg och helt enkelt försöka få tag på någon utan de brädor som ni har tipsat om. Mvh Silverfiksen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Tillbaka
Topp