Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp och råd med toppturspjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alexhult" data-source="post: 1325838" data-attributes="member: 188931"><p>Har gått en del turer med rambindning och alpinpjäxa och funderar på att uppgradera utrustningen. Har tittat på Dynafit TLT X som finns till bra pris just nu. Vet att bootfitter är rätt väg att gå när det kommer till pjäxor.</p><p></p><p>Kommer pjäxan passa vilken pinbindning som helst eller är det specifika bindningar som krävs för den pjäxan, och isånafall vilken bindning med typ av skida rekomenderas? Är den pjäxan ett bra/dåligt val för en som är relativt ny inom topptur? Går skalet att trycka om jag skulle märka att det behövs?</p><p></p><p>En hel del funderingar, så har ni några tips som kan hjälpa mig till att köpa eller inte köpa dessa pjäxor får ni gärna dela med er! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alexhult, post: 1325838, member: 188931"] Har gått en del turer med rambindning och alpinpjäxa och funderar på att uppgradera utrustningen. Har tittat på Dynafit TLT X som finns till bra pris just nu. Vet att bootfitter är rätt väg att gå när det kommer till pjäxor. Kommer pjäxan passa vilken pinbindning som helst eller är det specifika bindningar som krävs för den pjäxan, och isånafall vilken bindning med typ av skida rekomenderas? Är den pjäxan ett bra/dåligt val för en som är relativt ny inom topptur? Går skalet att trycka om jag skulle märka att det behövs? En hel del funderingar, så har ni några tips som kan hjälpa mig till att köpa eller inte köpa dessa pjäxor får ni gärna dela med er! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp och råd med toppturspjäxor
Tillbaka
Topp