Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp och tips för skid-och pjäxval inför säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Landsten" data-source="post: 1076636" data-attributes="member: 139692"><p>Till att börja med, tack för riktigt bra input</p><p> [USER=150370]@Joal[/USER]! </p><p></p><p>Vad det gäller bindningar har jag två par Marker Jester till förfogande som jag tänkt smälla på några av paren. Har egentligen inte tänkt något på möjligheten att köpa utrustning man ''tura'' med, men när du nämner det lockar det ju en hel del. Ett par duke/guardian tänker jag isåfall att de ska på de breda (nr.2) så jag verkligen kan njuta av de bästa pudret som kan nås. Angående hudar är jag riktigt vilsen.. Köper man dessa anpassade till skidorna eller är de något man skär själv? </p><p></p><p>Vad gäller pjäxor med gålåge är även det något som börjar locka nu efter du tagit upp det. Detta är väl de område där jag, liksom du skrivet, tänkt inte kommer snåla utan spendera det som krävs för att få något riktigt schysst. Kan det vara så att du har några tips på bra modeller med gåläge? </p><p></p><p>Landsten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Landsten, post: 1076636, member: 139692"] Till att börja med, tack för riktigt bra input [USER=150370]@Joal[/USER]! Vad det gäller bindningar har jag två par Marker Jester till förfogande som jag tänkt smälla på några av paren. Har egentligen inte tänkt något på möjligheten att köpa utrustning man ''tura'' med, men när du nämner det lockar det ju en hel del. Ett par duke/guardian tänker jag isåfall att de ska på de breda (nr.2) så jag verkligen kan njuta av de bästa pudret som kan nås. Angående hudar är jag riktigt vilsen.. Köper man dessa anpassade till skidorna eller är de något man skär själv? Vad gäller pjäxor med gålåge är även det något som börjar locka nu efter du tagit upp det. Detta är väl de område där jag, liksom du skrivet, tänkt inte kommer snåla utan spendera det som krävs för att få något riktigt schysst. Kan det vara så att du har några tips på bra modeller med gåläge? Landsten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp och tips för skid-och pjäxval inför säsong
Tillbaka
Topp