Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp och tips för skid-och pjäxval inför säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1076694" data-attributes="member: 60010"><p>Din fråga är alltså om ett par 106 skidor kan funka som enda skida i alperna och om dessa skidor blir lättare att hantera. </p><p></p><p>Ja dom kan absolut fungera som enda skida i alperna. Gällande om dom blir mer lättåkta så är det svårare att svara på. När det är djupt på riktigt är en bredare skida lättare att åka med i mitt tycke men även 106 med rätt rockerprofil är inte så svåråkt att du kan skylla på skidan om du inte klarar av det. Två skidor är alltid bättre än en utom när det ska bäras och betalas men cmd the it kommer du klara sig utmärkt på tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1076694, member: 60010"] Din fråga är alltså om ett par 106 skidor kan funka som enda skida i alperna och om dessa skidor blir lättare att hantera. Ja dom kan absolut fungera som enda skida i alperna. Gällande om dom blir mer lättåkta så är det svårare att svara på. När det är djupt på riktigt är en bredare skida lättare att åka med i mitt tycke men även 106 med rätt rockerprofil är inte så svåråkt att du kan skylla på skidan om du inte klarar av det. Två skidor är alltid bättre än en utom när det ska bäras och betalas men cmd the it kommer du klara sig utmärkt på tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp och tips för skid-och pjäxval inför säsong
Tillbaka
Topp