Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
hjälp om midjemått och bindnings storlek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Willze" data-source="post: 809550" data-attributes="member: 64918"><p>tja</p><p></p><p>tänkte köpa en ny bräda iår och undrar lite över vissa saker.</p><p></p><p> jag åker mest i parken men blir väl nån vända i lössnön när den kommer.</p><p></p><p>tänkte mig en nitro swindle 152 (jag är ungefär 173).</p><p></p><p>jag har 27.5 på bootsen och undrar lite om large bindningar blir för stort? och om fötterna rymms utan toe/heeldrags när midjan bara är 249 mm, kommer att ha duckstance (ca 15/-15) och stå hyfsat brett, men vet ändå inte om det räcker.</p><p></p><p>tack för hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Willze, post: 809550, member: 64918"] tja tänkte köpa en ny bräda iår och undrar lite över vissa saker. jag åker mest i parken men blir väl nån vända i lössnön när den kommer. tänkte mig en nitro swindle 152 (jag är ungefär 173). jag har 27.5 på bootsen och undrar lite om large bindningar blir för stort? och om fötterna rymms utan toe/heeldrags när midjan bara är 249 mm, kommer att ha duckstance (ca 15/-15) och stå hyfsat brett, men vet ändå inte om det räcker. tack för hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
hjälp om midjemått och bindnings storlek
Tillbaka
Topp