Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp om mitt livs köp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 401078" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>jag har kört lite custom också.. du skall vara på det klara med att det är en allroundbräda som inte är bäst på något förutom att vara allround.</p><p></p><p>jag har kört park med en custom 158.. då var den för lång tyckte jag.. och den är ju inte twin så det kändes lite mysko att köra cab-trix och switch.</p><p></p><p>jag körde pist med den .. men den var ju knappast som en balance eller powers eller dragon (som jag också kört på) de var ju hårda som fan och man kunde dra på så in i helvette.</p><p></p><p>jag körde off-pist med den och det funkade men den var ju knappast lika skön att åka puder och knöggel med som min 168.. då kan vi snacka om flyt i pudret..</p><p></p><p></p><p></p><p>så.. för att sammanfatta..</p><p></p><p></p><p>i parken var min jussi 154, dominant 154 och UnInc 154 bäst</p><p></p><p>i pisten var min dragon 158 bäst</p><p></p><p>och i off-pist och puder var min (omen??) 168 bäst..</p><p></p><p></p><p>...</p><p></p><p></p><p>men nu är jag trött på att ha ett stall med brädor och bindningar.. nu vill jag ha den bästa allroundbrädan som finns.. jag kör ju allt..</p><p></p><p>10% utanför pisten 20% i park och hopp och 70% pist/pistjibbing</p><p></p><p>då är en Bustom Custom bäst..</p><p></p><p></p><p>jag köpte just en Burton Custom (andy warhol) 156.. </p><p></p><p></p><p>kommer att bli perfekt att åka överallt med..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 401078, member: 44213"] .. jag har kört lite custom också.. du skall vara på det klara med att det är en allroundbräda som inte är bäst på något förutom att vara allround. jag har kört park med en custom 158.. då var den för lång tyckte jag.. och den är ju inte twin så det kändes lite mysko att köra cab-trix och switch. jag körde pist med den .. men den var ju knappast som en balance eller powers eller dragon (som jag också kört på) de var ju hårda som fan och man kunde dra på så in i helvette. jag körde off-pist med den och det funkade men den var ju knappast lika skön att åka puder och knöggel med som min 168.. då kan vi snacka om flyt i pudret.. så.. för att sammanfatta.. i parken var min jussi 154, dominant 154 och UnInc 154 bäst i pisten var min dragon 158 bäst och i off-pist och puder var min (omen??) 168 bäst.. ... men nu är jag trött på att ha ett stall med brädor och bindningar.. nu vill jag ha den bästa allroundbrädan som finns.. jag kör ju allt.. 10% utanför pisten 20% i park och hopp och 70% pist/pistjibbing då är en Bustom Custom bäst.. jag köpte just en Burton Custom (andy warhol) 156.. kommer att bli perfekt att åka överallt med.. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp om mitt livs köp!
Tillbaka
Topp