Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjalp plz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koeratN" data-source="post: 600807" data-attributes="member: 101156"><p>Tja.</p><p>Jag skulle sjalv saga att jag ar en medelgod akare, jag har funderat pa att kopa nya skidor. Jag skulle vilja ha ett par Twin tips, men vore aven nice om de funka bra pa resten av berget ocksa. Hade forst tankt mig ett par K2 DISORDERLY. Men sen laste jag nogon stans att dessa skidor enbart var bra i parken. Jag undrar om nogon har nogot tips pa vad jag ska ha for skidor. Som skulle ha typ som huvud inriktning pa parken men ocksa som funkar bra i backar och kanske aven lite off-pist.</p><p>Tack pa forhand.</p><p>Ps jag sitter just nu i Thailand. Darfor inte å,ä och ö. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koeratN, post: 600807, member: 101156"] Tja. Jag skulle sjalv saga att jag ar en medelgod akare, jag har funderat pa att kopa nya skidor. Jag skulle vilja ha ett par Twin tips, men vore aven nice om de funka bra pa resten av berget ocksa. Hade forst tankt mig ett par K2 DISORDERLY. Men sen laste jag nogon stans att dessa skidor enbart var bra i parken. Jag undrar om nogon har nogot tips pa vad jag ska ha for skidor. Som skulle ha typ som huvud inriktning pa parken men ocksa som funkar bra i backar och kanske aven lite off-pist. Tack pa forhand. Ps jag sitter just nu i Thailand. Darfor inte å,ä och ö. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjalp plz
Tillbaka
Topp