Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hjälp, por favor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="veeco" data-source="post: 61595" data-attributes="member: 34652"><p>jo, nu bär det snart av till fjällen ett tag och gammal snowboardåkare som man är har man ändå blivit sugen på att ta upp skidåkningen igen...</p><p></p><p>jag har åkt rätt mycket skidor men det var några år sedan.</p><p></p><p>så, jag har möjlighet att låna skidor från salomon, men vad fan ska jag ha?</p><p></p><p>vill kunna åka det mesta....</p><p></p><p>1080, crossmax 10, scream?</p><p></p><p>tacksam för tips.</p><p></p><p>bling-BLING</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="veeco, post: 61595, member: 34652"] jo, nu bär det snart av till fjällen ett tag och gammal snowboardåkare som man är har man ändå blivit sugen på att ta upp skidåkningen igen... jag har åkt rätt mycket skidor men det var några år sedan. så, jag har möjlighet att låna skidor från salomon, men vad fan ska jag ha? vill kunna åka det mesta.... 1080, crossmax 10, scream? tacksam för tips. bling-BLING [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hjälp, por favor!
Tillbaka
Topp