Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Randonnepjäxor för breda fötter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 857833" data-attributes="member: 80520"><p>Är ju svårt att säga om du inte vet något om _hur_ bred fot du har, men mina Zzeus (som köptes på Alpint också f ö, kan gratulera dig till ett mycket bra butiksväl där) strl 27.5 är inga som helst problem att klämma över mina fötter som mäter ca. 109 mm på bredaste punkten med min kroppsvikt pålagd, efter att jag har tryckt ut pjäxan lite här och där.</p><p></p><p>Snacka med Magnus väl på plats på Alpint, om det är något han har järnkoll på är det pjäxor, inte minst randopjäxor. Magnus dessutom ge dig information om hur mycket pjäxan går att trycka ut på olika ställen, etc. Ta också tid på dig att testa pjäxorna, trycka lite, testa, trycka. Det tar tid att få en pjäxa som passar bra! Jag har två iterationer på mina pjäxor nu, kommer förmodligen göra ytterligare finjusteringar efter påsk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 857833, member: 80520"] Är ju svårt att säga om du inte vet något om _hur_ bred fot du har, men mina Zzeus (som köptes på Alpint också f ö, kan gratulera dig till ett mycket bra butiksväl där) strl 27.5 är inga som helst problem att klämma över mina fötter som mäter ca. 109 mm på bredaste punkten med min kroppsvikt pålagd, efter att jag har tryckt ut pjäxan lite här och där. Snacka med Magnus väl på plats på Alpint, om det är något han har järnkoll på är det pjäxor, inte minst randopjäxor. Magnus dessutom ge dig information om hur mycket pjäxan går att trycka ut på olika ställen, etc. Ta också tid på dig att testa pjäxorna, trycka lite, testa, trycka. Det tar tid att få en pjäxa som passar bra! Jag har två iterationer på mina pjäxor nu, kommer förmodligen göra ytterligare finjusteringar efter påsk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Randonnepjäxor för breda fötter?
Tillbaka
Topp