Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp! (Rottafella freedomproblem)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robsta" data-source="post: 1033723" data-attributes="member: 146600"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har köpt och fått monterat ett par rottefella freedombindningar på mina skidor och problemet jag har är att jag inte kan byta från "touring" till "ski-mode" när pjäxan sitter i.</p><p>När det kommer till skidteknik är jag teknisk som en byfåne men undrar om det finns någon quickfix för detta eller om jag måste lämna in dem till en skidaffär?</p><p></p><p>Bindningen är såklart i strl Large så det är inte problemet.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robsta, post: 1033723, member: 146600"] Hej! Jag har köpt och fått monterat ett par rottefella freedombindningar på mina skidor och problemet jag har är att jag inte kan byta från "touring" till "ski-mode" när pjäxan sitter i. När det kommer till skidteknik är jag teknisk som en byfåne men undrar om det finns någon quickfix för detta eller om jag måste lämna in dem till en skidaffär? Bindningen är såklart i strl Large så det är inte problemet. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp! (Rottafella freedomproblem)
Tillbaka
Topp