Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp! Rustler 9 vs qst 92 vs rossignol sender 92 ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FhyrCarl" data-source="post: 1291224" data-attributes="member: 183907"><p>Tjenare, Låter som att du har snöat in på helt rätt grupp skidor. Jag skulle säga att jag är stor förkärlek till Blizzard skidorna. Har själv den gamla modellen av Rustler 9 och tycker dem är fenomenala. Jag är 188 och har 180 skidan som min typ lek skida. Tycker den har otroligt bra kantgrepp i pisten trotts att den är rätt bred. I övrigt har jag Hustle 10 skidan i 188 som min tur och storåkarskida med tech bindning. Skulle säga att jag föredrar Hustle serien då den är mycket lättare än Rustler som är väldigt bra dämpad men inte lika poppig och lekfull. Blizzard säger ju att Hustle linjen är deras hybrid turskida men asså jag tycker den är riktigt bra i pisten om man vill ha en skida som vill upp i luften på minsta lilla kick. Farsan har QST 92:an och tycker den är riktigt bra också, kanske lite kort radie för dem brantaste av backar men ändå suveräna. Skulle säga att dem är mera lekfulla och rappa kant till kant än mina 9:or men dem saknar lite stabilitet. Tror du kommer vara toknöjd med båda skidorna oavsett vad du väljer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FhyrCarl, post: 1291224, member: 183907"] Tjenare, Låter som att du har snöat in på helt rätt grupp skidor. Jag skulle säga att jag är stor förkärlek till Blizzard skidorna. Har själv den gamla modellen av Rustler 9 och tycker dem är fenomenala. Jag är 188 och har 180 skidan som min typ lek skida. Tycker den har otroligt bra kantgrepp i pisten trotts att den är rätt bred. I övrigt har jag Hustle 10 skidan i 188 som min tur och storåkarskida med tech bindning. Skulle säga att jag föredrar Hustle serien då den är mycket lättare än Rustler som är väldigt bra dämpad men inte lika poppig och lekfull. Blizzard säger ju att Hustle linjen är deras hybrid turskida men asså jag tycker den är riktigt bra i pisten om man vill ha en skida som vill upp i luften på minsta lilla kick. Farsan har QST 92:an och tycker den är riktigt bra också, kanske lite kort radie för dem brantaste av backar men ändå suveräna. Skulle säga att dem är mera lekfulla och rappa kant till kant än mina 9:or men dem saknar lite stabilitet. Tror du kommer vara toknöjd med båda skidorna oavsett vad du väljer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp! Rustler 9 vs qst 92 vs rossignol sender 92 ti
Tillbaka
Topp