Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp! Rustler 9 vs qst 92 vs rossignol sender 92 ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svardfisk123" data-source="post: 1291275" data-attributes="member: 188541"><p>Ja, det låter vettigt det du säger. Jag har nog kommit fram till att om jag ska prioritera pisten med en smalare skida blir det nog völkl kanjo 84. Tycker många av de mer pistorienterade skidorna är lite för dyra för min smak. Är inte sugen på att lägga 8000kr bara för skidan.</p><p></p><p>Men efter ha tänkt lite på när jag kommer åka mest så kommer jag ha fler dagar i de mjukare vårbackarna än tvärt om. Så jag kanske borde prioritera ned hur dom beter sig i januari för att göra en kompromiss. Och i det fältet finns det fler skidor känns det som. Efter en rekommendation har dynastar m cross 88 värt stort intresse, annars blir det nog en qst 92 eller ranger 90.</p><p></p><p>Jag gillar även vad alla skriver om rustler 9 men är osäker på om den kommer kännas för bred för mina ändamål.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svardfisk123, post: 1291275, member: 188541"] Ja, det låter vettigt det du säger. Jag har nog kommit fram till att om jag ska prioritera pisten med en smalare skida blir det nog völkl kanjo 84. Tycker många av de mer pistorienterade skidorna är lite för dyra för min smak. Är inte sugen på att lägga 8000kr bara för skidan. Men efter ha tänkt lite på när jag kommer åka mest så kommer jag ha fler dagar i de mjukare vårbackarna än tvärt om. Så jag kanske borde prioritera ned hur dom beter sig i januari för att göra en kompromiss. Och i det fältet finns det fler skidor känns det som. Efter en rekommendation har dynastar m cross 88 värt stort intresse, annars blir det nog en qst 92 eller ranger 90. Jag gillar även vad alla skriver om rustler 9 men är osäker på om den kommer kännas för bred för mina ändamål. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp! Rustler 9 vs qst 92 vs rossignol sender 92 ti
Tillbaka
Topp