Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp! Rustler 9 vs qst 92 vs rossignol sender 92 ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1291313" data-attributes="member: 144594"><p>Smaken är som baken men jag tycker det finns gott om förhållanden helt inom pist där 95-100 mm midja inte bara funkar utan nästan är idealiskt. Typ de flesta eftermiddagar i mars/april efter lunch, under aktivt snöfall, efter snöfall (som skett efter att pistgubbarna gått hem vid midnatt), i uppkörda pister i allmänhet etc etc etc. För att inte tala om den skog du gillar - där är ju inte pistat. Hade jag tvingats välja en enda skida resten av livet hade jag nog lagt mig där nånstans.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1291313, member: 144594"] Smaken är som baken men jag tycker det finns gott om förhållanden helt inom pist där 95-100 mm midja inte bara funkar utan nästan är idealiskt. Typ de flesta eftermiddagar i mars/april efter lunch, under aktivt snöfall, efter snöfall (som skett efter att pistgubbarna gått hem vid midnatt), i uppkörda pister i allmänhet etc etc etc. För att inte tala om den skog du gillar - där är ju inte pistat. Hade jag tvingats välja en enda skida resten av livet hade jag nog lagt mig där nånstans. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp! Rustler 9 vs qst 92 vs rossignol sender 92 ti
Tillbaka
Topp