Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
HJÄLP! Skjuts till Tandådalen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spacepope" data-source="post: 479992" data-attributes="member: 49007"><p>Jag och min käre vän Hjalmar är två snälla pojkar som går på skidgymnasiet i malung och verkligen måååste åka till tandådalen i helgen! </p><p></p><p>problemet är att det inte går några bussar alls från malung till sälen på helgerna, fråga mig inte varför, det är dalatrafik som suger!</p><p></p><p>så om ni har vägarna förbi malung på lördag eller söndag och har några platser över så vore det jättesnällt om vi skulle få åka med till tandådalen!</p><p></p><p>Skriv i tråden om ni skulle kunna hjälpa två stackars skidsugna pojkar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spacepope, post: 479992, member: 49007"] Jag och min käre vän Hjalmar är två snälla pojkar som går på skidgymnasiet i malung och verkligen måååste åka till tandådalen i helgen! problemet är att det inte går några bussar alls från malung till sälen på helgerna, fråga mig inte varför, det är dalatrafik som suger! så om ni har vägarna förbi malung på lördag eller söndag och har några platser över så vore det jättesnällt om vi skulle få åka med till tandådalen! Skriv i tråden om ni skulle kunna hjälpa två stackars skidsugna pojkar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
HJÄLP! Skjuts till Tandådalen!
Tillbaka
Topp