Per90
Ny medlem
Hjälp till att köpa skidor
Tja, Jag köpte Scott Park på Stadium vid V.6 och så har jag använt dom i 9 dagar och nu är dom typ helt förstörda. Så jag åkte till stadium och dom sa att dom inte gick att laga så jag skulle få ett par nya skidor och då fick jag välja dom som fanns i Stadium och det var typ: Scott park, Head mojo 90, Head matrix tror jag dom hette, k2 public enemy, k2 Fujativ och Völkl Dogen.
Dom jag tänkt på mest är Head mojo 90 eller K2 Public enemy.
Jag håller mest till i parken och nyss lärt mig göra 360 på dom medelstora hoppen.
Men jag undrar om Mojo 90 funkar i Parken eftersom jag tycker inte k2 är så snygga och jag gillar dom inte så mycket.
Men om tex Mojo 90 känns för klumpiga eller så tar jag nog hellre k2 eftersom jag vill utvecklas fortare och lättare.
Scott kändes helt ok tyckte jag men dom gick sönder lätt och jag vill hellre testa några nya istället för att ta samma skidor igen.
Skulle va jätte bra om någon gav något bra råd=).
Dom jag tänkt på mest är Head mojo 90 eller K2 Public enemy.
Jag håller mest till i parken och nyss lärt mig göra 360 på dom medelstora hoppen.
Men jag undrar om Mojo 90 funkar i Parken eftersom jag tycker inte k2 är så snygga och jag gillar dom inte så mycket.
Men om tex Mojo 90 känns för klumpiga eller så tar jag nog hellre k2 eftersom jag vill utvecklas fortare och lättare.
Scott kändes helt ok tyckte jag men dom gick sönder lätt och jag vill hellre testa några nya istället för att ta samma skidor igen.
Skulle va jätte bra om någon gav något bra råd=).