Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp till att välja all-mountain skida + bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kasparv" data-source="post: 1142804" data-attributes="member: 167896"><p>Tack alla för svaren och hjälpen i tråden. </p><p>Nu har jag funderat, googlat.. för att skapa mig en bild av vad jag vill ha. Då jag har planerat att åka 2v denna vinter (kan också bli mer) så är det nog bättre att köpa ett par skidor än att hyra och sen köpa som jag tänkte först. </p><p></p><p>De skidor jag nu är mest inne på att köpa är Salomon QST 106 längd 181 och bindningar Salomon Warden MNC 13 inkl. Stopper ski eller Marker Griffon 13. Bindningarna har en DIN skala från 4-13 vilket borde passa mig. Kanske ska tillägga att jag har ett par Salomon S max 120 (18/19) pjäxor. </p><p></p><p>Så med den info jag har delat med mig av sen tidigare, vad tror ni som har mer kunskap än mig om detta val?</p><p></p><p>Återigen mycket tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kasparv, post: 1142804, member: 167896"] Tack alla för svaren och hjälpen i tråden. Nu har jag funderat, googlat.. för att skapa mig en bild av vad jag vill ha. Då jag har planerat att åka 2v denna vinter (kan också bli mer) så är det nog bättre att köpa ett par skidor än att hyra och sen köpa som jag tänkte först. De skidor jag nu är mest inne på att köpa är Salomon QST 106 längd 181 och bindningar Salomon Warden MNC 13 inkl. Stopper ski eller Marker Griffon 13. Bindningarna har en DIN skala från 4-13 vilket borde passa mig. Kanske ska tillägga att jag har ett par Salomon S max 120 (18/19) pjäxor. Så med den info jag har delat med mig av sen tidigare, vad tror ni som har mer kunskap än mig om detta val? Återigen mycket tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp till att välja all-mountain skida + bindning
Tillbaka
Topp