Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp & tips till skidfröken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 344496" data-attributes="member: 32948"><p>Jag har en bra sång: </p><p><strong>"Högt uppe på beeeergeeet, finns ingen poliiiiiiis, </strong></p><p><strong>där kan man gå naaaaken, och släppa en fiiis" </strong></p><p>(Därefter görs ett långt pruttljud med tungan...) </p><p></p><p>Den sången hade sjukt högt underhållningsvärde när jag var 6 år. (Jag brukar faktiskt nynna lite på den ibland, när igen annan hör...) Finns så vitt jag vet bara på svenska. Tyvärr! </p><p></p><p></p><p>Satt i exakt samma sits som dig för några år sedan. Nu hade hade jag dock fördelen att få mestadels danskar i skidskolan, ett folk totalt befriat från snökänsla, balans och skidvett. Således upplevde de nivån på skidundervisningen som skyhög. (Skidläraren visse både hur vi skulle ta på oss skidorna och han lärde oss även att åka med knappliften.) </p><p></p><p>Har inget bra tips till dig, du skulle nog haft en riktig skidlärarutbildning att stå på först. (Precis som jag borde haft en gång) </p><p>Vad säger ni utbildade skidlärare om detta? Har förstått att väldigt många av alla "skidlärare" inte är särskilt mycket skidlärare? </p><p>Är det inte arbetsgivarens skyldighet att antingen kräva eller ge nödvändig utbildning till sina anställda? </p><p>Missförstå mig inte erixa, det är ju givetvis din arbetsgivares skyldighet att se till så du har tillräcklig utbildning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 344496, member: 32948"] Jag har en bra sång: [b]"Högt uppe på beeeergeeet, finns ingen poliiiiiiis, där kan man gå naaaaken, och släppa en fiiis" [/b] (Därefter görs ett långt pruttljud med tungan...) Den sången hade sjukt högt underhållningsvärde när jag var 6 år. (Jag brukar faktiskt nynna lite på den ibland, när igen annan hör...) Finns så vitt jag vet bara på svenska. Tyvärr! Satt i exakt samma sits som dig för några år sedan. Nu hade hade jag dock fördelen att få mestadels danskar i skidskolan, ett folk totalt befriat från snökänsla, balans och skidvett. Således upplevde de nivån på skidundervisningen som skyhög. (Skidläraren visse både hur vi skulle ta på oss skidorna och han lärde oss även att åka med knappliften.) Har inget bra tips till dig, du skulle nog haft en riktig skidlärarutbildning att stå på först. (Precis som jag borde haft en gång) Vad säger ni utbildade skidlärare om detta? Har förstått att väldigt många av alla "skidlärare" inte är särskilt mycket skidlärare? Är det inte arbetsgivarens skyldighet att antingen kräva eller ge nödvändig utbildning till sina anställda? Missförstå mig inte erixa, det är ju givetvis din arbetsgivares skyldighet att se till så du har tillräcklig utbildning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp & tips till skidfröken
Tillbaka
Topp