Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp & tips till skidfröken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LottaR" data-source="post: 345368"><p>Hej !</p><p>Oj vad jag kände igen mig i ditt inlägg ! Precis samma sak hände mig för ett år sen , jag fick jobb nere i champery i Schweiz i skidskolan . Grymt tänkte jag och åkte ner för att jobba som skidlärare och ha det kul ! Men hur lätt var det i början med franskan och ungar som i stort sätt åker bättre än en själv ha ha ! Men efter ett tag flöt det ju på riktigt bra och det var grymt kul ! </p><p>Jag håller med om att följa jon är en grym lek som ungarna älskar . Sen hade vi varje fredag slalom tävling vilket var grymt populärt ! När dt kommer till språk så är ju barn ganska lätta det tycker säkert du med, dom förstår mycket er än vuxna gör på något sätt om man bara gestikulerar och visar med kroppen .. </p><p>Hur som helst inte så många råd du säkert inte redan vet , men jag önskar dig all lycka till ! Jag vill följa med !!!! (ler)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LottaR, post: 345368"] Hej ! Oj vad jag kände igen mig i ditt inlägg ! Precis samma sak hände mig för ett år sen , jag fick jobb nere i champery i Schweiz i skidskolan . Grymt tänkte jag och åkte ner för att jobba som skidlärare och ha det kul ! Men hur lätt var det i början med franskan och ungar som i stort sätt åker bättre än en själv ha ha ! Men efter ett tag flöt det ju på riktigt bra och det var grymt kul ! Jag håller med om att följa jon är en grym lek som ungarna älskar . Sen hade vi varje fredag slalom tävling vilket var grymt populärt ! När dt kommer till språk så är ju barn ganska lätta det tycker säkert du med, dom förstår mycket er än vuxna gör på något sätt om man bara gestikulerar och visar med kroppen .. Hur som helst inte så många råd du säkert inte redan vet , men jag önskar dig all lycka till ! Jag vill följa med !!!! (ler) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp & tips till skidfröken
Tillbaka
Topp