Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp! Transport till Mayrhofen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leftet" data-source="post: 901595" data-attributes="member: 103207"><p>Vi va 3 st som flög till munchen och sen tåg till jenbach och tåg in till mayrhofen. Har man mycket packning som vi hade skulle jag nog föredra ätt köra bil då både tunnelbanan från flygplatsen och tåget till jenbach hade riktigt dålig plats. Flyget fick vi t o r för 1300 /person tunnelbanan gick nog på 200 och tåget va nog 1500 enkel för 3 st har jag för mig, de va äckligt dyrt iallafall. Får jag välja så kör jag hellre bil då de tar ungefär lika lång tid och e billigare om man är 4 i den vad jag har fått för mig. Skönt ätt ha bil med där nere. Boende kan du leta på zillertal.at eller bara genom Google.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leftet, post: 901595, member: 103207"] Vi va 3 st som flög till munchen och sen tåg till jenbach och tåg in till mayrhofen. Har man mycket packning som vi hade skulle jag nog föredra ätt köra bil då både tunnelbanan från flygplatsen och tåget till jenbach hade riktigt dålig plats. Flyget fick vi t o r för 1300 /person tunnelbanan gick nog på 200 och tåget va nog 1500 enkel för 3 st har jag för mig, de va äckligt dyrt iallafall. Får jag välja så kör jag hellre bil då de tar ungefär lika lång tid och e billigare om man är 4 i den vad jag har fått för mig. Skönt ätt ha bil med där nere. Boende kan du leta på zillertal.at eller bara genom Google. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp! Transport till Mayrhofen
Tillbaka
Topp