Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp val av skidor - avancerad åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="benknackan" data-source="post: 388602" data-attributes="member: 79622"><p>Tack för åsikterna, tycker absolut att det är ganska tydliga. Lutade nog nästan mest mot legend innan också. I alla fall, de sidor som jag hade tittat på innan var svenska sidor som endast kunde leverera de måtten jag skrev.</p><p></p><p>Kollade på conrad nu och hittade: </p><p>Dynastar Legend 8000 07/08 - 165/172/178/184 resp 06/07 modellen i 172/178 cm. Är de värt 40 € extra för årets modell ? Och vad ska jag välja för bindningar till ?</p><p>Rossignol Bandit B83 07/08 - 168/176/184 cm samma där vilka bindningar ?</p><p></p><p>Och är de du menar med B3 ?</p><p></p><p>Också vart kan jag hitta de två skidorna du föreslåg som carving online som kan levereras till sverige ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="benknackan, post: 388602, member: 79622"] Tack för åsikterna, tycker absolut att det är ganska tydliga. Lutade nog nästan mest mot legend innan också. I alla fall, de sidor som jag hade tittat på innan var svenska sidor som endast kunde leverera de måtten jag skrev. Kollade på conrad nu och hittade: Dynastar Legend 8000 07/08 - 165/172/178/184 resp 06/07 modellen i 172/178 cm. Är de värt 40 € extra för årets modell ? Och vad ska jag välja för bindningar till ? Rossignol Bandit B83 07/08 - 168/176/184 cm samma där vilka bindningar ? Och är de du menar med B3 ? Också vart kan jag hitta de två skidorna du föreslåg som carving online som kan levereras till sverige ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp val av skidor - avancerad åkare
Tillbaka
Topp