Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Välja skidor och bindningar för randonee
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeMike" data-source="post: 587685"><p>Ett par Watea med Dynafit FT 12 kan vara en grym compo! </p><p></p><p>Jag rekomenderar dig att kolla in nya Utemagasinet dom har ett test av toppturskidor. Det är två skidor som sticker ut i testet, och det är K2 hardside för den som också tänker åka pist, eller Black Diamond Verdict för den som ska tura mycke men vill bibehålla åkglädjen. Sen om man inte bryr sig i vad det kostar så har Scott ett par kolfiberskidor som är grymt bra och lätta, men som sagt, fet dyra.</p><p></p><p>Hardsiden är en styv skida som passar aktiva åkare, om du är det, vet jag faktiskt inte ;-)</p><p></p><p>Micke</p><p>-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeMike, post: 587685"] Ett par Watea med Dynafit FT 12 kan vara en grym compo! Jag rekomenderar dig att kolla in nya Utemagasinet dom har ett test av toppturskidor. Det är två skidor som sticker ut i testet, och det är K2 hardside för den som också tänker åka pist, eller Black Diamond Verdict för den som ska tura mycke men vill bibehålla åkglädjen. Sen om man inte bryr sig i vad det kostar så har Scott ett par kolfiberskidor som är grymt bra och lätta, men som sagt, fet dyra. Hardsiden är en styv skida som passar aktiva åkare, om du är det, vet jag faktiskt inte ;-) Micke - [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Välja skidor och bindningar för randonee
Tillbaka
Topp