Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjälp! Vet inte vad jag ska köpa!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1204426" data-attributes="member: 145369"><p>Du ska ställa din fråga i rätt forum ex. Happyride. Där har folket koll på dom här bitarna.</p><p>Då detta är ett skidforum finns det bara skidåkning i huvudet på gänget här.</p><p>Frågar du efter pedaler tänker dom bindningar</p><p>Bra lerdäck = bra på vårslask</p><p>Bra grepp på torrt = bra isgrepp</p><p>Snabbstyrd = bra på kortsväng</p><p>Bra i parken = då tänks det twintip</p><p>DH cykling = väldigt långa och smala saker</p><p>Ja du ser, det kan bli hur tokigt som helst. Nä, in på Happy. </p><p>Lycka till, cykling är roligt men inte ens i närheten av skidåkning.</p><p></p><p>Nu ska jag ut en sväng på XC-hojen, eller var det Brahma 88:orna. Fan nu blev jag konfunderad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1204426, member: 145369"] Du ska ställa din fråga i rätt forum ex. Happyride. Där har folket koll på dom här bitarna. Då detta är ett skidforum finns det bara skidåkning i huvudet på gänget här. Frågar du efter pedaler tänker dom bindningar Bra lerdäck = bra på vårslask Bra grepp på torrt = bra isgrepp Snabbstyrd = bra på kortsväng Bra i parken = då tänks det twintip DH cykling = väldigt långa och smala saker Ja du ser, det kan bli hur tokigt som helst. Nä, in på Happy. Lycka till, cykling är roligt men inte ens i närheten av skidåkning. Nu ska jag ut en sväng på XC-hojen, eller var det Brahma 88:orna. Fan nu blev jag konfunderad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjälp! Vet inte vad jag ska köpa!
Tillbaka
Topp