Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjälp! Vet inte vad jag ska köpa!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1204431" data-attributes="member: 145112"><p>Mitt tips är att köpa på din lokala affär och även ta ett snack med dem där vad de rekommenderar åt dig.</p><p></p><p>Dels för att de verkar schysta då del låter dig testa en cykel, sen om de har Cannondale, så är det inte biltema, utan en helt okej butik</p><p></p><p>Du kommer kanske få betala lite mer för cykeln där när du köper den, men i slutänden så brukar det löna sig många gånger om.</p><p>Att ligga bra till på en cykelaffär är en sak som kan vara guld värt, till skillnad mot skidor så måste man serva en cykel, det ingår i cyklingen.</p><p></p><p>Så gå ner och snacka med dem, är du shysst mot dem som sagt, så brukar de oftast känna någon som har det du är ute efter om de inte själva har det</p><p>Som sagt, bra butiker är det värt att gynna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1204431, member: 145112"] Mitt tips är att köpa på din lokala affär och även ta ett snack med dem där vad de rekommenderar åt dig. Dels för att de verkar schysta då del låter dig testa en cykel, sen om de har Cannondale, så är det inte biltema, utan en helt okej butik Du kommer kanske få betala lite mer för cykeln där när du köper den, men i slutänden så brukar det löna sig många gånger om. Att ligga bra till på en cykelaffär är en sak som kan vara guld värt, till skillnad mot skidor så måste man serva en cykel, det ingår i cyklingen. Så gå ner och snacka med dem, är du shysst mot dem som sagt, så brukar de oftast känna någon som har det du är ute efter om de inte själva har det Som sagt, bra butiker är det värt att gynna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjälp! Vet inte vad jag ska köpa!
Tillbaka
Topp