Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp! vilken längd ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1092497" data-attributes="member: 140003"><p>Så din vän ska säsonga men har inga prylar? Vet inte men för mig hade det känts konstigt att säsonga med lånade prylar som lär slitas en hel del på. </p><p>Angående själva brädan så kan den vara för stor om han inte bombar ner för berget. </p><p>Är själv 180cm och ca 100kg kan tycka att 164 är längsta laget men helt klart finns det intressanta brädor som är längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1092497, member: 140003"] Så din vän ska säsonga men har inga prylar? Vet inte men för mig hade det känts konstigt att säsonga med lånade prylar som lär slitas en hel del på. Angående själva brädan så kan den vara för stor om han inte bombar ner för berget. Är själv 180cm och ca 100kg kan tycka att 164 är längsta laget men helt klart finns det intressanta brädor som är längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp! vilken längd ska jag ha?
Tillbaka
Topp