Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Vilken modell är det på dessa Head-skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 943416" data-attributes="member: 13863"><p>Ser ut som första generationen carvingskidor. Sannolikt någon av de enklaste "cybermodellerna" från omkring 2000 (men jag kan missta mig). Är de i oskadat skick är de sannolikt användbara men inget jag skulle rekommendera till någon som vill lära sig åka skidor 2012. Viktigt att ha koll på att bindningarna fungerar och att de är monterade så att de passar dina pjäxor, annars kan en ommontering kosta lika mycket som skidorna.</p><p></p><p>Vad får skidor kosta? I Göteborgstrakten? Vad har du för pjäx/skostorlek?</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 943416, member: 13863"] Ser ut som första generationen carvingskidor. Sannolikt någon av de enklaste "cybermodellerna" från omkring 2000 (men jag kan missta mig). Är de i oskadat skick är de sannolikt användbara men inget jag skulle rekommendera till någon som vill lära sig åka skidor 2012. Viktigt att ha koll på att bindningarna fungerar och att de är monterade så att de passar dina pjäxor, annars kan en ommontering kosta lika mycket som skidorna. Vad får skidor kosta? I Göteborgstrakten? Vad har du för pjäx/skostorlek? /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Vilken modell är det på dessa Head-skidor?
Tillbaka
Topp