Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jompa20" data-source="post: 377353" data-attributes="member: 65740"><p>Jag är en första säsongare som tänkte dra ner i början av dec och testa en säsong men jag behöver lite råd.</p><p></p><p>Någon som känner till hur det är med jobb/boende marknaden i val´d sere som jag funderar på, även st anton verkar kul. Brukar jobben man söker komma med boende på köpet eller är det sällsynt och spelar det någon roll vart i alperna är eller är trenden den samma? </p><p></p><p>jag vet nämligen inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu, utan jobb eller boende. Är det någon ide att åka ner och boka in sig på något hotell en vecka udertiden man söker jobb eller är detta värdelöst? Att åka ner utan sågonstans att sova känns ju lite tråkigt faktiskt!</p><p></p><p>Hur gör folk som inte fått boende än men vill ner o söka jobb? väldigt tacksam för svar</p><p></p><p>ha d fint!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jompa20, post: 377353, member: 65740"] Jag är en första säsongare som tänkte dra ner i början av dec och testa en säsong men jag behöver lite råd. Någon som känner till hur det är med jobb/boende marknaden i val´d sere som jag funderar på, även st anton verkar kul. Brukar jobben man söker komma med boende på köpet eller är det sällsynt och spelar det någon roll vart i alperna är eller är trenden den samma? jag vet nämligen inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu, utan jobb eller boende. Är det någon ide att åka ner och boka in sig på något hotell en vecka udertiden man söker jobb eller är detta värdelöst? Att åka ner utan sågonstans att sova känns ju lite tråkigt faktiskt! Hur gör folk som inte fått boende än men vill ner o söka jobb? väldigt tacksam för svar ha d fint! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hjälp!
Tillbaka
Topp