Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidsuge-Erik" data-source="post: 990368" data-attributes="member: 118157"><p>Vilka supercross har du? Jag körde på ett par sx 10 ett par dagar och älskade dom som satan. Varför vill du ha nya till att börja med? Jag är också 182 cm, ca 83 kg och vi verkar ha samma åkstill. </p><p></p><p>Av allt jag provat har jag mest gillat mina atomic tävlings ski cross skidor 188 cm( sånna får du leta bra länge efter) och Völkl racetiger speedwall gs i 185 längden. </p><p></p><p>Du kan hålla dig kvar vid atomic och köpa ett par atomic redster gs d2, vilket är en liknande och bättre skida än din, med rocker där fram desstom. Den vann åka skidors pistracekategori. </p><p></p><p>Intressant är också Rockerskidorna Völkl the code speedwall samt Hendryx blackCobra.</p><p></p><p>Samtliga av dessa skidor klarar dessutom av mer kraft än dina sx.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidsuge-Erik, post: 990368, member: 118157"] Vilka supercross har du? Jag körde på ett par sx 10 ett par dagar och älskade dom som satan. Varför vill du ha nya till att börja med? Jag är också 182 cm, ca 83 kg och vi verkar ha samma åkstill. Av allt jag provat har jag mest gillat mina atomic tävlings ski cross skidor 188 cm( sånna får du leta bra länge efter) och Völkl racetiger speedwall gs i 185 längden. Du kan hålla dig kvar vid atomic och köpa ett par atomic redster gs d2, vilket är en liknande och bättre skida än din, med rocker där fram desstom. Den vann åka skidors pistracekategori. Intressant är också Rockerskidorna Völkl the code speedwall samt Hendryx blackCobra. Samtliga av dessa skidor klarar dessutom av mer kraft än dina sx. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp!
Tillbaka
Topp