Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="motion" data-source="post: 51257" data-attributes="member: 13551"><p>175 kanske. åker inte skidor själv men jag säljer dem<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />.</p><p></p><p>bara jibb å park- 170-175cm</p><p></p><p>50-50 mellan park å puder 175-180cm</p><p></p><p>men det är ju bara vad jag tycker, själv har ju velat ang vilken läng jag ska ha på min nästa bräda 159,5 lr 160 en mkt viktigt halvcentimeter för mig....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="motion, post: 51257, member: 13551"] 175 kanske. åker inte skidor själv men jag säljer dem:). bara jibb å park- 170-175cm 50-50 mellan park å puder 175-180cm men det är ju bara vad jag tycker, själv har ju velat ang vilken läng jag ska ha på min nästa bräda 159,5 lr 160 en mkt viktigt halvcentimeter för mig.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp!
Tillbaka
Topp