Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälpa mig köpa beg. Snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bar57" data-source="post: 135574" data-attributes="member: 56103"><p>Tjena! Precis nyreggad =P</p><p></p><p>Nu är det så att jag har en snowboard som jag har fått av en kille, efter som jag bröt min arm med hans bräda tyckte han så synd om mig så jag fick den =P Det är en mörkröd Burton mer än så vet jag inte nu...Den när lite över axeln på mig, ganska tung tror jag.</p><p></p><p>Jag e ju nybörjare å har bara åkt i någon vecka tidigare. Men nu vill jag åka mera så ska köpa en ny bräda tänkte jag, vet dock inte vilken jag ska ha. Vill hoppa å köra i parker, helst ska den vara lätt manöverrerad. Är 184, 70kg, 16år... Kan tänka mig köpa en bräda för mest 2000kr, gärna begagnad så det blir lite billigare, har ingen koll på märken eller vad som är bra resp. dåligt. Så jag behöver er hjälp! Tack! </p><p></p><p>=]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bar57, post: 135574, member: 56103"] Tjena! Precis nyreggad =P Nu är det så att jag har en snowboard som jag har fått av en kille, efter som jag bröt min arm med hans bräda tyckte han så synd om mig så jag fick den =P Det är en mörkröd Burton mer än så vet jag inte nu...Den när lite över axeln på mig, ganska tung tror jag. Jag e ju nybörjare å har bara åkt i någon vecka tidigare. Men nu vill jag åka mera så ska köpa en ny bräda tänkte jag, vet dock inte vilken jag ska ha. Vill hoppa å köra i parker, helst ska den vara lätt manöverrerad. Är 184, 70kg, 16år... Kan tänka mig köpa en bräda för mest 2000kr, gärna begagnad så det blir lite billigare, har ingen koll på märken eller vad som är bra resp. dåligt. Så jag behöver er hjälp! Tack! =] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälpa mig köpa beg. Snowboard!
Tillbaka
Topp