Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Hjälpa min son på skidor upp i knapplift när jag åker bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="-martin-" data-source="post: 1142685" data-attributes="member: 102557"><p>+1 på skidor även om det inte är ett alternativ :P</p><p></p><p>Jag är själv brädåkare och hade int stått på ett par skidor på 20 år när jag skulle lära yngsta sonen som då också var 2.5 år att åka. Vi började i december och i mars kunde han åka knapplift och gröna/lättare blåa backar själv, blåa och röda med sele. Året efter tog han ankarliften och röda backar själv. Ska bli spännande och se vad han hittar på i år :P</p><p></p><p>Så mitt råd är att ta en eller två säsonger på skidor, även om det är mindre roligt och man får ploga mest hela tiden för att man inte kan åka överhuvutaget. ^_^</p><p></p><p>Dottern 1.5 år började åka bräda innan hon kunde gå, så jag hoppas jag slipper åka skidor igen :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="-martin-, post: 1142685, member: 102557"] +1 på skidor även om det inte är ett alternativ :P Jag är själv brädåkare och hade int stått på ett par skidor på 20 år när jag skulle lära yngsta sonen som då också var 2.5 år att åka. Vi började i december och i mars kunde han åka knapplift och gröna/lättare blåa backar själv, blåa och röda med sele. Året efter tog han ankarliften och röda backar själv. Ska bli spännande och se vad han hittar på i år :P Så mitt råd är att ta en eller två säsonger på skidor, även om det är mindre roligt och man får ploga mest hela tiden för att man inte kan åka överhuvutaget. ^_^ Dottern 1.5 år började åka bräda innan hon kunde gå, så jag hoppas jag slipper åka skidor igen :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Hjälpa min son på skidor upp i knapplift när jag åker bräda
Tillbaka
Topp