Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjelp med boende i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sannalundin" data-source="post: 116284" data-attributes="member: 51502"><p>hej hej!</p><p></p><p>jag var i st anton säsongen 2004-2005 och några av mina kompisar bodde då på ett ställe som låg en bit utanför byn men det finns skidbussar och taxi. det var grymt billigt om ni får några att dela med och det är inget problem. vet inte om dem ska ner en säsong till men ta kontakt med</p><p>ola_sjoborg på freeride, han har alla nummer. vill ni veta mer så fråga mig!</p><p></p><p>Sanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sannalundin, post: 116284, member: 51502"] hej hej! jag var i st anton säsongen 2004-2005 och några av mina kompisar bodde då på ett ställe som låg en bit utanför byn men det finns skidbussar och taxi. det var grymt billigt om ni får några att dela med och det är inget problem. vet inte om dem ska ner en säsong till men ta kontakt med ola_sjoborg på freeride, han har alla nummer. vill ni veta mer så fråga mig! Sanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjelp med boende i st anton
Tillbaka
Topp