Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Hjelp! Transport Åre-Østersund tisdag 18. jan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaNordmann" data-source="post: 102750" data-attributes="member: 47923"><p>Morn Skantz!</p><p>Jeg er en novise på dette forum, og fant først i dag morges ut av gåstboken. Skal prøve å finne ut hvordan dette fungerer... Men mener du virkelig at du kan gi meg skyss, så ville ingenting gledet meg mer! Nå er "vi" bare meg (resten kjør direkt til Øsund), men du skal selvfølgelig få betalt! Hvor jobber du, og når er du ferdig på jobb? Og kan du eventuelt bli med i bakken? Jeg kjører telis, men henger bra med. Mitt mobil er for øvrig +47 97 59 64 03.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaNordmann, post: 102750, member: 47923"] Morn Skantz! Jeg er en novise på dette forum, og fant først i dag morges ut av gåstboken. Skal prøve å finne ut hvordan dette fungerer... Men mener du virkelig at du kan gi meg skyss, så ville ingenting gledet meg mer! Nå er "vi" bare meg (resten kjør direkt til Øsund), men du skal selvfølgelig få betalt! Hvor jobber du, og når er du ferdig på jobb? Og kan du eventuelt bli med i bakken? Jeg kjører telis, men henger bra med. Mitt mobil er for øvrig +47 97 59 64 03. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Hjelp! Transport Åre-Østersund tisdag 18. jan?
Tillbaka
Topp