Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Hjul till skateboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="isse" data-source="post: 888561" data-attributes="member: 117353"><p>Tjena!</p><p></p><p>Har åkt med en element 7,75 bräda med 51mm hjul, men nu vill jag ha en blandning av en cruiser och en bowl/vert bräda, Jag ska köpa en 8,5 bräda med 149mm truckar, men vad ska jag ha för hjul? Jag ha kollat på en massa olika storlekar och olika hårdhet, allt från 56mm 99a - 60mm 99a - 58mm 100a - 56mm 78a, vad skulle ni rekommendera av ex. de fyra alternativen (det sista alternativet är små longboardhjul)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="isse, post: 888561, member: 117353"] Tjena! Har åkt med en element 7,75 bräda med 51mm hjul, men nu vill jag ha en blandning av en cruiser och en bowl/vert bräda, Jag ska köpa en 8,5 bräda med 149mm truckar, men vad ska jag ha för hjul? Jag ha kollat på en massa olika storlekar och olika hårdhet, allt från 56mm 99a - 60mm 99a - 58mm 100a - 56mm 78a, vad skulle ni rekommendera av ex. de fyra alternativen (det sista alternativet är små longboardhjul) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Hjul till skateboard?
Tillbaka
Topp