Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjul
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vita_tubsockor" data-source="post: 45405" data-attributes="member: 16223"><p>Jag står inför det svåra valet att köpa nya hjul till min mountainbike (en avanti pro competitor med XT). Frågan är vilka hjul jag ska välja. Cyklar mest XC. De hjul jag har funderat på är dels Shimanos 16 ekrade och dels att bygga ett par Mavic 517, med XT nav. Vilka av dessa borde jag välja? Eller ska jag välja något annat hjul? Jag vill inte ge mer än 4500:- för båda hjulen.</p><p></p><p>Tack på förhand/ Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vita_tubsockor, post: 45405, member: 16223"] Jag står inför det svåra valet att köpa nya hjul till min mountainbike (en avanti pro competitor med XT). Frågan är vilka hjul jag ska välja. Cyklar mest XC. De hjul jag har funderat på är dels Shimanos 16 ekrade och dels att bygga ett par Mavic 517, med XT nav. Vilka av dessa borde jag välja? Eller ska jag välja något annat hjul? Jag vill inte ge mer än 4500:- för båda hjulen. Tack på förhand/ Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Hjul
Tillbaka
Topp