Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hmm... Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikael_hammarstedt" data-source="post: 40637" data-attributes="member: 25916"><p>Angående Diamirbindningarna så kan du få dem för ett hyggligt pris när du köper skidor samtidigt. Blir kanske bara 1000 kr extra. försök att få dessa att ingå i "paketpriset", annars får du göra som jag. Vänta tills man ska köpa ett nytt par skidor och då få dom att ingå i det paketpriset. Alltså vänta 5 år eller nåt.</p><p></p><p>Angående PR: Mycket bra i lössnö, förvånandsvärt bra i pist, Känns säkra i brant terräng. Nackdelar: Tunga att bära, hika och skate`a med.</p><p></p><p>Jag blev en klart bättre skidåkare när jag hyrde PR, kör fortfarande med salomon exscream.</p><p></p><p>///Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikael_hammarstedt, post: 40637, member: 25916"] Angående Diamirbindningarna så kan du få dem för ett hyggligt pris när du köper skidor samtidigt. Blir kanske bara 1000 kr extra. försök att få dessa att ingå i "paketpriset", annars får du göra som jag. Vänta tills man ska köpa ett nytt par skidor och då få dom att ingå i det paketpriset. Alltså vänta 5 år eller nåt. Angående PR: Mycket bra i lössnö, förvånandsvärt bra i pist, Känns säkra i brant terräng. Nackdelar: Tunga att bära, hika och skate`a med. Jag blev en klart bättre skidåkare när jag hyrde PR, kör fortfarande med salomon exscream. ///Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hmm... Vilka skidor?
Tillbaka
Topp