Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hmm...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FistGalt" data-source="post: 400099" data-attributes="member: 66612"><p>Tjena, har nyss köpt ett par nya k2 silencer med Marker M11.0 Free och har redan börjat tycka att dom e helt konstiga (har sett att dom har fått dåligt betyg på recensionerna men skulle ge dom en chans). Körde med dom första gången idag och det första som händer är att ja skulle göra en liten 180 i ett litet hopp och då löser dom ut när ja landar. </p><p>Och min fråga är då, Ska dom verkligen vara så? de va intersport som monterade som efter min pjäxa och vikt. </p><p>Och kan ju tilläga att de hände samma sak när ja skulle gå upp på nosarna stillastående att dom löste ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FistGalt, post: 400099, member: 66612"] Tjena, har nyss köpt ett par nya k2 silencer med Marker M11.0 Free och har redan börjat tycka att dom e helt konstiga (har sett att dom har fått dåligt betyg på recensionerna men skulle ge dom en chans). Körde med dom första gången idag och det första som händer är att ja skulle göra en liten 180 i ett litet hopp och då löser dom ut när ja landar. Och min fråga är då, Ska dom verkligen vara så? de va intersport som monterade som efter min pjäxa och vikt. Och kan ju tilläga att de hände samma sak när ja skulle gå upp på nosarna stillastående att dom löste ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hmm...
Tillbaka
Topp