Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hobbyjibbers intar backarna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Implosion" data-source="post: 97856" data-attributes="member: 30623"><p>Svar till DahIin:</p><p></p><p>Vill härmed poängtera att min utrustning inte var speciellt dyr, eftersom jag hittade allt till överkomliga priser.</p><p></p><p>Vill även upplysa dig om att jag har åkt skidor sedan jag var 3 år.</p><p>Därmed anser jag inte att jag är en överutrustad nybörjare.</p><p></p><p>Candiden gav jag 3500:- för med bindning.</p><p>Pjäxorna 2000:-</p><p>Hjälmen fick jag för 700:-, för att det tydligen är udda att ha lika fet skalle som jag har. :P</p><p>Arnettebrillorna 320:-</p><p>Och slutligen mina gamla gedigna scottstavar som jag köpte på bytesmarknad för en tjuga.</p><p></p><p>Var det något mer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Implosion, post: 97856, member: 30623"] Svar till DahIin: Vill härmed poängtera att min utrustning inte var speciellt dyr, eftersom jag hittade allt till överkomliga priser. Vill även upplysa dig om att jag har åkt skidor sedan jag var 3 år. Därmed anser jag inte att jag är en överutrustad nybörjare. Candiden gav jag 3500:- för med bindning. Pjäxorna 2000:- Hjälmen fick jag för 700:-, för att det tydligen är udda att ha lika fet skalle som jag har. :P Arnettebrillorna 320:- Och slutligen mina gamla gedigna scottstavar som jag köpte på bytesmarknad för en tjuga. Var det något mer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hobbyjibbers intar backarna.
Tillbaka
Topp