Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hobbyjibbers intar backarna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 97861" data-attributes="member: 36867"><p>Svar till Jespr:</p><p></p><p>1. Ja. Ökat intresse leder till nyinvesteringar på skidorterna vilket leder till bättre och mer liftar/parker/pister.</p><p></p><p>2. Tillgång/efterfrågan skall få ha sin gång. Då blir det bäst. Trender kommer och går.</p><p></p><p>3. Skidåkningen överlever allt förutom en naturkatastrof. Och om det skulle vara så att folk börjar åka mindre skidor och kanske går över till snowboard eller rent av snowblades((?) så ser jag inget problem i det.</p><p></p><p>När "hobbyjibbarna" har märkt att, nej fan, det här med att hoppa inte e min grej, så börjar de kanske åka i pisten igen. Alla måste väll få pröva klä sig som man vill, åka som man vill, och göra vad man vill så länge inte man kränker någon annan. Och om folk nu blir kränkta av att andra klär sig som sina idoler och mest står och tittar på hoppet, så tycker jag att man kan lägga sin energi på nått annat. Tex att träna mer och klaga mindre....</p><p></p><p>Jibbingen kommer dessutom minska när folk märker hur mkt man sliter på skidorna när man railar =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 97861, member: 36867"] Svar till Jespr: 1. Ja. Ökat intresse leder till nyinvesteringar på skidorterna vilket leder till bättre och mer liftar/parker/pister. 2. Tillgång/efterfrågan skall få ha sin gång. Då blir det bäst. Trender kommer och går. 3. Skidåkningen överlever allt förutom en naturkatastrof. Och om det skulle vara så att folk börjar åka mindre skidor och kanske går över till snowboard eller rent av snowblades((?) så ser jag inget problem i det. När "hobbyjibbarna" har märkt att, nej fan, det här med att hoppa inte e min grej, så börjar de kanske åka i pisten igen. Alla måste väll få pröva klä sig som man vill, åka som man vill, och göra vad man vill så länge inte man kränker någon annan. Och om folk nu blir kränkta av att andra klär sig som sina idoler och mest står och tittar på hoppet, så tycker jag att man kan lägga sin energi på nått annat. Tex att träna mer och klaga mindre.... Jibbingen kommer dessutom minska när folk märker hur mkt man sliter på skidorna när man railar =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hobbyjibbers intar backarna.
Tillbaka
Topp