Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hög Tid För En Freeride photo awards!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="esc" data-source="post: 201485" data-attributes="member: 29106"><p>Att dela upp det i flera kategorier tycker jag är utmärkt då det lätt blir så att man röstar på det du själv gillar att utöva och det blir inte bilden i sig man röstar på.</p><p></p><p>En medlem - en möjlighet att ladda upp en bild i varje kategori</p><p></p><p>En medlem - en röst per kategori</p><p></p><p>Fotosidan.se har omröstningar där flera tusen av medlemmarna röstar samt några hundra lägger upp bilder. Så jag tror inte antalet blir ett jättestort problem.</p><p></p><p>Att ha en egen tråd där man kan lägga in kommentarer och så vidrade känns ganska riskfyllt tycker jag då argument mellan storbergsåkare och jibbare och övriga kommer språa ur ganska kvickt (första inlägget kanske...).</p><p></p><p>Jag tycker att man inte ska kunna se hur många röster bilderna fått innan hela röstningen är avgjord. Man ska inte heller kunna kommentera bilderna innan. Det vore perfekt om det gick att göra en random visning av bilderna så det inte alltid är samma bilder som ligger på sida 1 /högst upp då alla kanske inte orkar kolla igenom 400-500 bilder. Så att det blir så rättvist som möjligt.</p><p></p><p>/erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="esc, post: 201485, member: 29106"] Att dela upp det i flera kategorier tycker jag är utmärkt då det lätt blir så att man röstar på det du själv gillar att utöva och det blir inte bilden i sig man röstar på. En medlem - en möjlighet att ladda upp en bild i varje kategori En medlem - en röst per kategori Fotosidan.se har omröstningar där flera tusen av medlemmarna röstar samt några hundra lägger upp bilder. Så jag tror inte antalet blir ett jättestort problem. Att ha en egen tråd där man kan lägga in kommentarer och så vidrade känns ganska riskfyllt tycker jag då argument mellan storbergsåkare och jibbare och övriga kommer språa ur ganska kvickt (första inlägget kanske...). Jag tycker att man inte ska kunna se hur många röster bilderna fått innan hela röstningen är avgjord. Man ska inte heller kunna kommentera bilderna innan. Det vore perfekt om det gick att göra en random visning av bilderna så det inte alltid är samma bilder som ligger på sida 1 /högst upp då alla kanske inte orkar kolla igenom 400-500 bilder. Så att det blir så rättvist som möjligt. /erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hög Tid För En Freeride photo awards!?
Tillbaka
Topp