Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Höga hopp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Muppen" data-source="post: 19806"><p>Jag har fått lära mig att vid höga hopp ska man som > king of the kulle 16>> säger korsa benen. Men det ska </p><p>bara vara längst ner vid fötterna. Detta för att benen inte ska slitas isär.</p><p></p><p>Sedan ska man även fålla ena handen för kulpåsen så den inte får påhälsning. </p><p></p><p>Den andra handen ska hållas kors över bröstet på anda axeln eller uppepå flytvästen (om man nu tycker att det </p><p>är kul att koppa med en sådan).</p><p></p><p>Annars kan man också prova med att hoppa långsamt så är det inte lika farligt =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Muppen, post: 19806"] Jag har fått lära mig att vid höga hopp ska man som > king of the kulle 16>> säger korsa benen. Men det ska bara vara längst ner vid fötterna. Detta för att benen inte ska slitas isär. Sedan ska man även fålla ena handen för kulpåsen så den inte får påhälsning. Den andra handen ska hållas kors över bröstet på anda axeln eller uppepå flytvästen (om man nu tycker att det är kul att koppa med en sådan). Annars kan man också prova med att hoppa långsamt så är det inte lika farligt =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Höga hopp
Tillbaka
Topp