Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
högfartsåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 950164" data-attributes="member: 83225"><p>Det är ju tyvärr lite svårt att avgöra vad som är jättefort i sammanhanget. Precis som de flesta här så har jag körtom mer än en barnfamilj genom åren. Jag har alltid ansträngt mig så mycket det går för att glra det så säkert som möjligt dock. Ibland hamnar man dock i den situationen att man behöver lite fart för att komma igenom pärlbanden som ibland uppstår när barnfamiljer är ute och åker. </p><p></p><p>Att välja rätt backar är väl bra men jag håller inte med om att msn bör hålla sig borta från svarta bara för att man inte åker som en gud. Betänk också att de sämre åkarna som kör svarta backar faktiskt pushar sina egna gränser mer än du... Däremot bör man kanske inte välja smala böljande pister med dålig sikt bakom backkrön som träningsplats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 950164, member: 83225"] Det är ju tyvärr lite svårt att avgöra vad som är jättefort i sammanhanget. Precis som de flesta här så har jag körtom mer än en barnfamilj genom åren. Jag har alltid ansträngt mig så mycket det går för att glra det så säkert som möjligt dock. Ibland hamnar man dock i den situationen att man behöver lite fart för att komma igenom pärlbanden som ibland uppstår när barnfamiljer är ute och åker. Att välja rätt backar är väl bra men jag håller inte med om att msn bör hålla sig borta från svarta bara för att man inte åker som en gud. Betänk också att de sämre åkarna som kör svarta backar faktiskt pushar sina egna gränser mer än du... Däremot bör man kanske inte välja smala böljande pister med dålig sikt bakom backkrön som träningsplats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
högfartsåkning
Tillbaka
Topp