Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
högfartsåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koehler" data-source="post: 950465" data-attributes="member: 15680"><p>Förstår inte riktigt vad du menar?</p><p>Men iaf om man åker mycket skidor te.x varje dag så kan man lätt bli lite otålig när folk som är kassa och barnfamiljer håller på och hasar runt där dom faktiskt inte borde vara, klart att folk behöver utvecklas men om man som förälder tar ut sin 5-åring i svarta backar och terrängparker så riskerar man att ungarna blir påkörda, då borde man kanske tänka om och låta barnen hålla till i flackare områden.</p><p>Lite som en yrkeschaufför som hamnar bakom krypkörande blinda 75-åriga Astrid på E6:an.</p><p>Folk som bränner oförsiktigt på transportsträckor osv håller jag med om att dom är oansvariga och borde ha lite mer vett, min mardöm är att köra på just en liten unge och jag har flera gånger skällt ut alla puckade föräldrar som låter ungarna ligga och "sprattla" i landningen på ett stort bigjump utan att ens signalera till de andra åkarna att det ligger nån i landningen.</p><p>Kommer man i full fart i en park förväntar man sig inte att det ligger folk i landningarna..</p><p>OT: Just det en sak till, haha vad tänker folk som åker runt med sina ungar i ryggsäck, då är man inte riktigt hundra i huvet enligt mig, ser det inte så ofta men det finns och även om pappan skulle va ingmar stenmark så är det riktigt korkat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koehler, post: 950465, member: 15680"] Förstår inte riktigt vad du menar? Men iaf om man åker mycket skidor te.x varje dag så kan man lätt bli lite otålig när folk som är kassa och barnfamiljer håller på och hasar runt där dom faktiskt inte borde vara, klart att folk behöver utvecklas men om man som förälder tar ut sin 5-åring i svarta backar och terrängparker så riskerar man att ungarna blir påkörda, då borde man kanske tänka om och låta barnen hålla till i flackare områden. Lite som en yrkeschaufför som hamnar bakom krypkörande blinda 75-åriga Astrid på E6:an. Folk som bränner oförsiktigt på transportsträckor osv håller jag med om att dom är oansvariga och borde ha lite mer vett, min mardöm är att köra på just en liten unge och jag har flera gånger skällt ut alla puckade föräldrar som låter ungarna ligga och "sprattla" i landningen på ett stort bigjump utan att ens signalera till de andra åkarna att det ligger nån i landningen. Kommer man i full fart i en park förväntar man sig inte att det ligger folk i landningarna.. OT: Just det en sak till, haha vad tänker folk som åker runt med sina ungar i ryggsäck, då är man inte riktigt hundra i huvet enligt mig, ser det inte så ofta men det finns och även om pappan skulle va ingmar stenmark så är det riktigt korkat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
högfartsåkning
Tillbaka
Topp