Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Höglekardalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter-Hall" data-source="post: 28236" data-attributes="member: 30802"><p>Jag har varit i Höglekaredalen...1 gång.</p><p></p><p>Jag tycker att åkningen är bra. fjällen når ungefär samma höjd som i Åre. man kan se skutan från toppen av något av höglekarefjällen. Det finns bra offpist om man har tillgång till skoter eller som jag orkar att gå en bra bit.</p><p></p><p>Utelivet vet jag inte mycket om men kan inte tänka mig att det är bra i höglekaredalen eftersom det är en lite by med endast en livsmedelsbutik och en resturang (om jag kommer ihåg rätt). Men på resturangen tror jag att de har after ski. </p><p></p><p>Enligt mig så åker man inte till Höglekaredalen för utelivet utan för naturupplevelsen!</p><p></p><p>Mvh/ Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter-Hall, post: 28236, member: 30802"] Jag har varit i Höglekaredalen...1 gång. Jag tycker att åkningen är bra. fjällen når ungefär samma höjd som i Åre. man kan se skutan från toppen av något av höglekarefjällen. Det finns bra offpist om man har tillgång till skoter eller som jag orkar att gå en bra bit. Utelivet vet jag inte mycket om men kan inte tänka mig att det är bra i höglekaredalen eftersom det är en lite by med endast en livsmedelsbutik och en resturang (om jag kommer ihåg rätt). Men på resturangen tror jag att de har after ski. Enligt mig så åker man inte till Höglekaredalen för utelivet utan för naturupplevelsen! Mvh/ Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Höglekardalen
Tillbaka
Topp