Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hokkaido februari -17, någon med lite erfarenheter & tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="free_fall" data-source="post: 1077336" data-attributes="member: 52575"><p>Kolla upp geografin först, det är ett smart sätt att gå. Niseko kan säkert andra berätta mer om, jag tar de lite mindre orterna.</p><p></p><p>Moiwa - Mycket liten granne med Niseko. Du kan åka ner i Niseko efter dagen.</p><p>Rusutsu - Grymt! Magisk skogskidåkning och lätt att hitta.</p><p>Furano - Finns många möjligheter men man måste använda gaterna. Kolla upp outruns innan för att få ut mest.</p><p>Kiroro - Stor potential men väldigt mycket avspärrat att den roliga terrängen inte nås senast vi va där.</p><p>Asahidake - En kabinlift. Två catracks och bara köra. Bo på vandrarhemmet eller hotellen där. Ca 45-60 min körning till Asahikawa och närmaste butik.</p><p>Kamui Ski Links - Mycket underskattat ställe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="free_fall, post: 1077336, member: 52575"] Kolla upp geografin först, det är ett smart sätt att gå. Niseko kan säkert andra berätta mer om, jag tar de lite mindre orterna. Moiwa - Mycket liten granne med Niseko. Du kan åka ner i Niseko efter dagen. Rusutsu - Grymt! Magisk skogskidåkning och lätt att hitta. Furano - Finns många möjligheter men man måste använda gaterna. Kolla upp outruns innan för att få ut mest. Kiroro - Stor potential men väldigt mycket avspärrat att den roliga terrängen inte nås senast vi va där. Asahidake - En kabinlift. Två catracks och bara köra. Bo på vandrarhemmet eller hotellen där. Ca 45-60 min körning till Asahikawa och närmaste butik. Kamui Ski Links - Mycket underskattat ställe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hokkaido februari -17, någon med lite erfarenheter & tips?
Tillbaka
Topp