Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hokkaido; svårt att hitta boende på plats?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backside" data-source="post: 1046706" data-attributes="member: 37201"><p>Åker till Hokkaido 21/12 - 11/1 med min son och kommer resa runt med hyrbil. Vi kommer vara väldigt mobila och har inga problem att åka omkring mellan orterna eller att bo en bit ifrån åkningen. </p><p>Vi kommer sikta på Furano, Asahidake, orterna kring Sapporo, Niseko och Rusutsu. </p><p></p><p>Vi brukar resa på liknande sätt i Alperna och boka boende från dag till dag beroende på var vi vill åka. Det är däremot första gången vi åker till Japan och därför skulle jag vilja höra med er som varit där om det är svårt att hitta boende på det sättet?</p><p></p><p>//Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backside, post: 1046706, member: 37201"] Åker till Hokkaido 21/12 - 11/1 med min son och kommer resa runt med hyrbil. Vi kommer vara väldigt mobila och har inga problem att åka omkring mellan orterna eller att bo en bit ifrån åkningen. Vi kommer sikta på Furano, Asahidake, orterna kring Sapporo, Niseko och Rusutsu. Vi brukar resa på liknande sätt i Alperna och boka boende från dag till dag beroende på var vi vill åka. Det är däremot första gången vi åker till Japan och därför skulle jag vilja höra med er som varit där om det är svårt att hitta boende på det sättet? //Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hokkaido; svårt att hitta boende på plats?
Tillbaka
Topp