Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hopp i Isaberg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christian_L" data-source="post: 372976" data-attributes="member: 65003"><p>Håller med bor i vaggeryd som ligger typ 4 mil från Isaberg och det är riktigt gött att åka där lite då och då men problemet är att dom varken har något hopp eller rails. Dom hade ett bigjump där för typ två år sen tror jag men den plockades bort pga alla olyckor. Seriöst det är nog mer olyckor på isaberg på en dag som det är i Åre över en hel säsong typ. Det kryllar verkligen av folk i isabergs backar. Nåt som dock är jäkligt kul är att åka störtlopp och köra slalom mellan människorna(speciellt danskarna som åker med en starköl i handen och röker i liftkön) och fan vad offtopic jag är nu. Har för mig att jag frågade exakt samma fråga till en av dom som jobbade där och de sa tydligen att de inte hade någon licens för att bygga hopp och rails men man får väl slänga iväg ett mail och hoppas på det bästa. Oj fan jag skrev en bok precis såg jag. peaace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christian_L, post: 372976, member: 65003"] Håller med bor i vaggeryd som ligger typ 4 mil från Isaberg och det är riktigt gött att åka där lite då och då men problemet är att dom varken har något hopp eller rails. Dom hade ett bigjump där för typ två år sen tror jag men den plockades bort pga alla olyckor. Seriöst det är nog mer olyckor på isaberg på en dag som det är i Åre över en hel säsong typ. Det kryllar verkligen av folk i isabergs backar. Nåt som dock är jäkligt kul är att åka störtlopp och köra slalom mellan människorna(speciellt danskarna som åker med en starköl i handen och röker i liftkön) och fan vad offtopic jag är nu. Har för mig att jag frågade exakt samma fråga till en av dom som jobbade där och de sa tydligen att de inte hade någon licens för att bygga hopp och rails men man får väl slänga iväg ett mail och hoppas på det bästa. Oj fan jag skrev en bok precis såg jag. peaace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hopp i Isaberg!
Tillbaka
Topp