Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hopp i Isaberg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandwall_per" data-source="post: 373425" data-attributes="member: 77165"><p>Det var inte pga av skador dom tog bort hoppet utan för att dom inte orkade sköta det, det var jag, ekdahl och två till som såg till att det fanns ett hopp överhuvudtaget. Det fanns även ett flat, ett flat down och en box där, dom var knappt aldrig uppe för isaberg hade aldrig tid att sätta upp dom åt oss. Idag finns inget av detta kvar på isaberg. </p><p></p><p>Om det finns yngre grabbar som orkar att bråka med dom så säg till mig, så kan vi kontakta Hssk, det finns en snowboard/jibb förening vilande där. Jag har inte ork till att hålla på med isaberg nu mera.</p><p></p><p>Mailbomba isaberg tills dom fixar detta. Alla som läser den här tråden borde skicka ett mail till dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandwall_per, post: 373425, member: 77165"] Det var inte pga av skador dom tog bort hoppet utan för att dom inte orkade sköta det, det var jag, ekdahl och två till som såg till att det fanns ett hopp överhuvudtaget. Det fanns även ett flat, ett flat down och en box där, dom var knappt aldrig uppe för isaberg hade aldrig tid att sätta upp dom åt oss. Idag finns inget av detta kvar på isaberg. Om det finns yngre grabbar som orkar att bråka med dom så säg till mig, så kan vi kontakta Hssk, det finns en snowboard/jibb förening vilande där. Jag har inte ork till att hålla på med isaberg nu mera. Mailbomba isaberg tills dom fixar detta. Alla som läser den här tråden borde skicka ett mail till dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hopp i Isaberg!
Tillbaka
Topp